Ten standard jest efektem pomysłów, które krystalizowały się w naszych głowach ponad 10 lat temu. Wymieńmy to w paru punktach:
Po pierwsze, pracujemy na narzędziach i materiałach z najwyższej półki. Są o wiele droższe w zakupie niż te średnie czy najtańsza marketowa chińszczyzna, ale już na samym początku postawiliśmy sobie za cel – albo robimy to najlepiej albo odpuszczamy. Najlepsze urządzenia przekładają się na ich długotrwałość i solidność.
Po drugie- robimy dokładne oględziny samochodów, które mamy naprawiać – by w trakcie naprawy nie okazało się, że są dodatkowe części, które należy wymienić. Oczywiście przy większych naprawach jest niemożliwym takie podejście, gdyż wtedy dopiero po rozebraniu wielu elementów może się okazać, że coś jeszcze jest uszkodzone, ale ta zasada sprawdza się w 85-90% , co nas w zupełności zadawala.
Nasi Klienci dzięki temu oszczędzają czas.
Dopracowane procedury napraw blacharsko lakierniczych – to pozwala nam pracować szybko i sprawnie. Nie chodzi tylko o standard obiegu dokumentów i obsługi czyli ISO 9001:2000, ale także sporo naszych wewnętrznych procedur.
Dbamy o relacje długookresowe z naszymi Klientami, co oznacza, że można na nas polegać, słyszymy i dostrzegamy potrzeby naszych Klientów.